Корекційна педагогіка і логопедія

На сьогоднішній день все більшій кількості дітей становлять діагноз: Затримка психо-мовленнєвого розвитку. Це несамостійне захворювання, а наслідок відхилень у розвитку центральної нервової системи, яке проявляє себе порушенням темпів психічного розвитку дитини (її пам’яті, уваги, мовлення, мислення, емоційно-вольової сфери).

Всі ці психічні функції відстають у своєму розвитку від загально-прийнятих норм, характерних для певного віку.

Відповідно до спостережень, чим раніше розпочато процес лікування та комплексної корекції, тим більше шансів допомогти дитині.

Що включає в себе комплексна корекційно-розвиткова робота при порушеннях мовлення та психічного розвитку?

  1. Діагностика рівня сформованості мовленнєвого розвитку, розвитку пізнавальних процесів, емоційно-вольової сфери, вивчення ступеня володіння знаннями, вміннями і навичками відповідно до віку, виявлення особливостей поведінки дитини.

Дане (медико-педагогічне) обстеження допоможе зрозуміти на якому рівні розвитку знаходиться Ваша дитина і допоможе визначити зону найближчого розвитку.

  1. Розробка індивідуального плану корекційно-розвиткової роботи з урахуванням особливостей психо-мовленнєвого розвитку дитини на основі висновку діагностичного обстеження.
  2. Заняття з корекційним педагогом.
  3. Логопедичні заняття.
  4. Логопедичний масаж з артикуляційною гімнастикою, пальчиковий масаж, Су-Джок терапія, логопедичний масаж з електромасажером Z-vibe (США).
  5. Арт-терапія:

– сендплей терапія

– ізотерапія (малювання, аплікація)

– тістопластика

– ігротерапія

– гудзикотерапія

– заняття з неструктурованими матеріалами (фасолля, кукурудза, макаронні вироби, горох, ґудзики).

  1. Консультації спеціалістів для батьків дітей дошкільного віку.

Консультації сприяють розумінню батьками проблеми з якими стикається їх дитина. Пояснюють причини та показують шляхи виходу з даної ситуації. Навчають батьків правильно взаємодіяти зі своєю дитиною в різних ситуаціях.

Якщо вчасно звернутися до фахівців, то при усуненні певних причин дитина із затримкою психо-мовленнєвого розвитку вже до старшого дошкільного віку може наздогнати своїх однолітків.

Успіх і швидкість результату корекції залежить не тільки від грамотно організованої роботи фахівців, але і від старанності, дотримання батьками рекомендацій та мовних вимог лікарів і педагогів.

 

Оцінити рівень психо-мовленнєвого розвитку дитини Вам допоможуть наші спеціалісти: лікарі, корекційний педагог, логопед.

Дивіться наш Instagram та Facebook або

Звертайтесь, не затягуйте!

Безкоштовна консультація

Коректно заповніть дану форму і наш менеджер зв’яжеться з Вами протягом 5 хвилин